2012. március 9., péntek

Tavaszi karácsonyi kaktusz...







amit a szomszédom nevelgetett  és azt hitte, hogy már kiöregedett, de mostanra kivirágzott nagy örömet okozva. Arra kért örökítsem meg . Íme így sikerült!
Én is belekontárkodtam egy kicsit, mert a fotószerkesztővel ismerkedtem. Az első ilyen jellegű montázs elkészítése igen csak sok időmbe telt és mindent lehetne rá mondani csak azt nem , hogy kifinomult szép hatású. Ezért én még rátettem hatalmas tapaszokat, még hülyébben nézzen ki...




Kaktusz   Fábián József  verse


 Nincs több eső, itt az idő:
Tüskét növeszteni,
Megvastagodott törzsedben
Vizet megtartani.

Keményedjen a bőröd, így
Csökken párolgása!
Virágaid eldobtad már?
Készülj szárazságra!


A virágról többet innen:

 http://www.balintgazda.hu/aktualis-kert/november/hogyan-viragoztassuk-a-karacsonyi-kaktuszt.html


1 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Bizony érdekes egy virág ez a kaktusz-féle. Van amelyik húsvét táján nyílik, s van amelyik valóban télen valamikor, aztán formára nagyon hasonlítanak, s többnyire "karácsony-kaktusznak" hívják őket - a bizonyára hozzá nem értők. Az igazi szakértő nyilván tudja/látja a különbséget... Ettől függetlenül szép. Épp én is tegnap csodáltam meg a barátnőmét - az is most virágzik.
Ami a fotó-trükközést illeti, hát azt jó sokáig lehet tanulmányozni, de szerintem megéri. Én legalábbis szívesen játszadozom (már ha van időm) azokkal a lehetőségekkel, amelyeket egy ilyen program nyújtani tud.