2012. április 12., csütörtök

Édes november...


című filmet láttam a hosszú ünnepi hétvégén.
 Ime a számomra megdöbbentő Wikipediai tényközlés. Az Édes november, (Sweet November) egy 2001-es amerikai romantikus filmdráma. A film a regény és az 1968-as azonos című film feldolgozása. A kritikusok a legrosszabb remake díjra jelölték. A két főszereplő Keanu Reeves és Charlize Theron pedig a 2001-es év Arany Málna-díjjával lettek gazdagabbak.
 Jó tudtam az előzetesből nem valami művész filmet fogok megnézni, de mégis a választásnál  "romantikus filmdráma" vonzott. Feltételeztem, hogy mindennapi történettel találkozom, rendkívüli filmzenei élménnyel.
Nem bántam meg!
Bizonyára az én életemben a romantikát igencsak az emlékeimben lehet megtalálni, ezért csodálkozom magamon , hogy a történet,  Enya – "Only Time" ami a  fenti videón a film befejező jeleneténél hallható és a történet egyes részeinek  hasonlósága az enyémhez igen nagy érzelmi reakciót váltott ki nálam...nehezen tudtam a könnyeimet felszárítani...
A tartalom innen:
http://www.port.hu/edes_november_sweet_november/pls/fi/films.film_page?i_film_id=43113

A hozzászólásoknál a Dzsini01-et ajánlom elolvasásra.

1 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

A filmet nem láttam, de a dalt "természetesen" ismerem. Érdekesek az ajánlott lapon a hozzászólások. Elgondolkodtatóak és azt bizonyítják, mennyire nem vagyunk egyformák.