2014. november 24., hétfő

Nagyatádi, Szobrász alkotó tábor...még az átkosból

November közepén lehetőségem nyílt egy 4 napos gyógyfürdői beutalásra Nagyatádra a Somogy megyei" szobrok, parkok és vizek városába" Nagyon kedvező ár mellett ingyenes fürdő belépőt járt, no de azért a jóból is megárt a sok, így a 3 órás fürdőzés után sétára illetve kerékpárra kerekedtem. Az idő is méltányos volt velem, éjszakánként esett a nappalokat elkerülte. Gyönyörű, tiszta és tágas tereket még akkor is virágzó bokrok díszítették. Igyekeztem sok fotóval megörökíteni a látottakat.Kíváncsiságom vitt el a város központjától a kb. 4-5 km távolságba lévő alkotó táborba, ahol a hatalmas területen idő koptatta fából készült  monumentális alkotásokat találtam
 Íme egy kis válogatás név és készítő megnevezése nélkül: ( ezeket még nem sikerült teljesen felderíteni)

A Tábor története innen: http://n-mk.hu/szoborpark/tortenete









Ez sokáig a belvárosi gyógyfürdő bejáratánál volt elhelyezve.















Még a végére kívánkozik a hatalmas rét novemberi virágai.








2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ezek a bolond fafaragók ne tudom, miért ilyen szégyellősek... Se Kozármislenyban, se Pécsváradon nincsenek (vagy csak 1-2) táblácskák, amiről kiderülne az alkotó vagy/és a cím. Majdnem reménytelen, ha a szoborlap miatt keresnéd.A megbolondult télen nyíló őszi virágok szépek.

kyba írta...

Igen, valami monogram félét belevéstek, talán a honlapjuknál az évszám alapján lehetne beazonosítani, de rengeteg munkával jár és elég messze vagyok a helyiektől. Hiszem, hogy a helybéliek eredményesebben járnának el, de nekem a 4 napos ott tartózkodásom erre kevés volt. Viszont a szoborlapon ( Köztérkép ) nem találtam nyomát.