2011. november 14., hétfő

Az első savanyúkáposztám...,




















amit Aranyos fodorka oly részletesen
itt leírt: http://aranyosfodorka.blogspot.com/search/label/%C3%89tel-ital
Először 1 kg káposztát készítettem próbának, amit szombat este
kóstoltam meg ( 3 hét légmentes tárolás után ) Valóban teljesen más
az íze, úgy ahogy Aranyos mondta..., hálás vagyok érte, mert vacsorára
vajaskenyér savanyú káposztával isteni finom étek volt. Hétvégére pedig
könnyű paradicsomos töltött káposztát készítettem belőle. Semmi füstölt,
semmi szalonna, olyan "alanatúr". Töltelékeket elporcióztam a családomnak,
az aprót meg én fogyasztottam.


Bebátorodtam, íme itt az utánpótlás! Most már
3 szoros mennyiségben...









Romhányi József Kecskére káposztát
Innen:

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Nagyon örülök, hogy sikerült, egyáltalán nem mindegy, hogy mi és mennyiért kerül az asztalunkra. Habár pont ezzel az étellel, alapanyaggal talán nem lehet simliskedni, nem lehet kezelgetni, és tényleg csak az van benne, ami kell - nevezetesen káposzta, só, fűszerek. Ám mégis csak csak más az, amit az ember s.k. készít.
Csak a nylonzacskók épségére figyelj mindig !!
Jó étvágyat kívánok a különféle finomságokhoz, amit készítesz ebből a jövőben

kyba írta...

Köszönöm!