2012. június 16., szombat

Nyaralás kipipálva...


történt ugyan is, amikor nagy mérgesen tudomásul vettem az év elején, hogy nem vagyok gázár támogatásra jogosult akkor bizony a Net-en való keresgélés közben  ráakadtam egy állami pályázatra a neve Erzsébet program. Korábban is szerettem volna nyugdíjasként üdülni, de még az éveim száma nem tett alkalmassá. Viszont ez a pályázat kimondottan a kevés nyugdíjjal rendelkezőknek adott lehetőséget. Nem vagyok rá büszke ( már mint a szerény nyugdíjamra ), de elnyertem az üdülési jogot. 40.000.-Ft értékben  ( 10.000.-Ft önrész befizetési kötelezettséggel a fennmaradó 30.000.-Ft-ot az alapítvány fizette. Az ország területén lévő állami üdülők  a legtöbbje a Balaton közvetlen partján található, én a Balatonszemes Klubhotelt választottam előszezoni időszakban. ( 6 nap és 5 éjszaka ). Pünkösd hosszú hétvégéje és egy pár nap,felejthetetlen élményekkel és nagyon sok fotóval tértem haza. Megpróbálom kevés szöveggel, de annál több fotóval illusztrálni a látottakat.

5 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
aranyos fodorka írta...

De jó !!! Úgy örülök, hogy jelentkeztél - és annak is, hogy sikerült a nyaralás. Várom a híreket és a képeket !
(Bocs, az előbbibe "szarvashiba" került, nem akartam szégyenkezni vele )

Zoltan írta...

Kedves Kisbatiz,

Edesanyam is a Dugonics utcai altalanos iskolaba jart 1967-68ban a 3 es 4.a osztalyba.
Nagyon erdekelne barmi Dugonicsos emlek, ha van kedve felvenni a kapcsolatot velem.
Koszonettel,


Zoltan

kyba írta...

Kedves Zoltán!
Nagyon kevés emlékem van, mivel csak a 8-at végeztem ott. Talán Presser Éva többet tudna mondani és ő megtalálható az IWIW-en.
Örülök a megkeresésnek üdvözlettel:
Kisbatiz

@X írta...

(Minden rosszban van valami jó ! ) Örömmel olvastam, mert magam is "élvezője voltam" évekkel ezelőtt az "üdülési csekknek" (nyugdíjasoknak)és mindenféle más kedvezményeknek. ( még aktív felségem jogán) Bár az én nyugdíjam is csak olyan... "átlagos" - ma már nem érintenek az ilyesmik. Annak ellenére igyekszem az újdonságokat figyelemmel kísérni,- nálam "kevésbé érdeklődő" embereket tájékoztatni. Most épp' az "foglalkoztat," hogy bezárják az Üdülési Alapítvány (?) helyi irodáit ? ( nem egyszer kellett oda mennem, az utalványokat - lejártuk előtt ! - meghosszabbíttatni.) ( anno 10% volt a kezelési költség) megjegyzem: ezt sem sokan tudták...hogy meghosszabbítható. Szóval : kívánom, hogy jövőre is sikerüljön ! (...)
Más : van olyan is, hogy "3-az egyben" (tv.-telefon-számítógép előfizetés ) amiért gáz és áramkedvezményt (!) biztosít a szolgáltató. ( T-Home ?) - valami ilyesmink van nekünk is. (gyerekeméknek is ) Tipp.