2012. augusztus 8., szerda

virágom...virágom

A kedvenc körtés-túrós batyut többször is elkészítettem, amióta kölcsön kaptam egy dagasztógépet

A télen hideg helyen tartottam a kis levelű fikuszt, leszáradtak a levelei. Mellé ültettem 2 db paradicsom palántát és rendszeresen locsoltam. Nőtt növekedett nem győztem kötözgetni. Észre  vettem, kezd új életre kelni, na ez aztán az öröm! most már nagyon vigyázok rá!!! Mellékesen rengeteg koktél paradicsommal is megajándékozott...

szomszédtól megörökölt, kidobásra szánt muskátli töveket a pincében átteleltettem, most pedig a teraszomat díszíti

Téli madáretetésből elpottyantott szotyimagból újjászületve...

Parkrózsa a kis " mérgesbogyós" nem kapott trágyát, így elfelejt virágozni

Ő a csendes sötétben alvó, de amikor napfény melegíti vörösbe öltözik

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

A túrósbatyuba még sosem tettem gyümölcsöt - de ezek után egyszer ki fogom próbálni...
Mivel öntözöd a muskátlikat, hogy ilyen szépségesen tele vannak virággal ? Az enyémek idén valami miatt alig hoztak virágot, pedig egyszer-egyszer még muskátli tápot is kaptak....

aranyos fodorka írta...

És még kérdezném, hogyan teleltetted a pincében ? Cserépben, anélkül, ládában, felakasztva, stb. ???

kyba írta...

A muskátlikat a ládában teleltettem, 4-5 szőr öntöztem a téli hónapok alatt, de tavasszal vissza adtam a tulajdonosának a ládákat, így én a saját ládámba és új földbe ( muskátli földbe ami nagyon laza ) ültettem. Kb. nyolc naponként muskátli táppal öntözöm, de megpróbálom úgy hogy nedves földre öntöm. Van több fajtám, mindegyik másként viselkedik. Pl a nemesebbet ( duplát ) azt nehezebb szaporítani, vagy a nyúlánk szimpla azt csak letöröm ledugom és hamar virágzik, azt tapasztaltam, hogy hálás kis növény