2010. július 17., szombat

Ajándék....amit a héten kaptam és adtam...

recept amit aranyosfodorka közkincsé tett. Íme az én változatom! Felváltva fogyasztottam paradicsommal, paprikával és kovászos uborkával. Tehát nem éheztem!



A nagy melegben elfogyasztottam 8liter ásványvizet 1/2 l bodzaszörppel, 3 kg őszibarackot és egy nagy görögdinnyét.



4 óra után kimentem a szabad strandra ( ingyenes ) fürödni, napozni... ez Ráckevének egy nagyon jó, tisztán-tartott helye. Sok kisgyermekes szülő veszi igénybe a zöld területet, kavicsos vízparttal.



Péntek Esti Korzóra készülve, született alkotó kedvem szüleménye: telefon tartó karkötő és hajba vagy ruhára tűzendő nemezvirág...
Kellemes hét volt, a nagy hőséget leszámítva, amit redőnyös, lesötétített szobában, túléltem.

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Örülök, hogy sikerült Neked is a sajt - én nagyon meg vagyok elégedve a múltkori készítményemmel, kipróbátam pl. rakott zöldbabra is - ízlett.
Azt hiszem, rendszeresen fogok készíteni ilyent, ámbár legközelebb megpróbálom kiszámolni a bekerülési kötségét. Azonban nem hiszem, hogy drágább lenne egy középkategóriás sajtnál - azt pedig, hogy tisztán tejtermékből készül, én garantálom.
Egyébként én már túrót is csináltam, de az valahogy nem tűnt gazdaságosnak, mert nincs malacom, aki a feleslegessé váló savót szívesen megitta volna.. :-)

kyba írta...

Savót lehűtve lehet fogyasztani. A nagybeteg anyósomnak az orvos ajánlotta, emlékeim szerint igen csak rohangáltunk, hogy betudjuk szerezni. 1/2 literes zacskókban árulták.
Az én költségem:
1l- tej 145.-Ft
1/2 kg túró 329.-Ft
1 db tojás 28.-Ft
10 dkg vaj 125.-Ft
összesen: 627.-Ft
+ só, fokhagyma, ízesítők