2011. május 30., hétfő

"Az árnyékom beérjen..."

..."már csak azt várom, mert ilyen gyors az én kerékpárom." az idézet pár sor találkozása a fotóval véletlen. Előbb az érdekes fotótémát örökítettem meg ( egy virágbolt előtt ), majd egy hét múlva egész véletlen akadtam erre a különös remek versre, amihez ezúton kérem a szerző utólagos engedélyét a megjelenítéshez.
Mosolyogjunk együtt !





Kerékpárom - Sántha Balázs verse-

Felgyorsult idő, egybefolyt képek,
repülés határán száguldó gépek.
Forgatott pedál, megfeszült lánc,
precíz szerkezet - precíz tánc.


Zümmög a kerék, suhanva hussan,
száguldva halkan, váltó kattan.
Suhanó bokrok, fák, s rétek,
tehenek, városok, falvak, s népek.


Nincs megállás, az iram csak nő,
kerék alól pattanó kő...
Éles bedőlés a kanyargós úton,
otthagyott vödör az út menti kúton.


Célhoz érve fognak a fékek,
lassabb sebesség - élesebb képek.
Az árnyékom beérjen, már csak azt várom,
mert ilyen gyors az én kerékpárom.

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Aranyos a vers is, de a bicaj szenzációs ! Annyira tudom "díjazni", ha valakinek ilyen ötletei támadnak !

Ábrahám Exit Béla írta...

Ez egy nekem való vers! :-)