2011. május 26., csütörtök

Betekintés Patay László szentélyébe...

Elismerem, egy kicsit bátortalaul kezdtem a magángyűjtemény nyilvánosságra hozatalára. Annyi imtím, belső családi esemény és élethelyzet tárult fel előttem amit nehéz lenne csak magamnak megtartani. Így tehát úgy döntöttem megosztom a nyilvásossággal. A képekről az én saját megélt élményemet közvetítem..., de bárkinek lehetősége van a megtekintésére előzetes bejelentés alapján.
Siklósiné Patay Edit tel: 06 30 /279-1001 vagy siklosine@mail.datanet.hu

Szeretetett közvetítő alkotással találkoztam, a portré a környezetében lévő gyermekekről készűlt, amit a gyermekek rajzaival egészített ki, tett izgalmassá, közvetít a felnötteknek, " én is itt vagyok "...Számomra ez oly megható, amivel ritkán találkoztam életemben.



Portré Edit leányáról...


Az öregember, aki kertészként és a házkörüli munkával segédkezett a családnak. Ráckevén szinte mindenki ismerte.


Családját, életutat örökítí alkotásán,kezdi a dédszülőkkel ( balra fent )alatta édesapját mint magvetőt ábrázol, aki szórja az éltető magot a földbe..., majd lent találkozás második feleségével, balra édesapjának halála után állított sírkő aminek a hátlapjára háttal bevésett alakja található és rávésette " ELMENT ", majd balra lent a gyászoló művész a ráckevei hiddal


Felesége, (Ittzés Mária 1963 halála )után készűlt portré...


Amikor a ráckevei házba beköltözött a család...



Itt valami megtört...



Második feleségével Holló Eszterrel...



Tükörrel a kézben...

2 megjegyzés:

Ábrahám Exit Béla írta...

Nagyszerű ötlet a gyerekek firkáival kiegészített kép!

aranyos fodorka írta...

Elgondolkodtató képek. Különös hangulatúak, megnézném, ha kicsit közelebb lenne....