2011. július 25., hétfő

Darázs-garázs....



Tamkó Sirató Károly: Darázs-garázs — vers

Volt egyszer egy
Darázs-garázs.
Élt benne négy
Fürkészdarázs.
Ahogy jött a
Tavasz-varázs,
Kiszállt a négy
Fürkészdarázs.
Füsti fecskék
Ott cikáztak:
Megcélozták
Mind a négyet…
Megcélozták:
…hamm.. bekapták…
-Üres lett a darázs-garázs.

Egy ötödik
Fürkészdarázs
Fürkészútján
Kifürkészte:
Hol lappang egy
Üres lakás.
Beköltözött
Családostul.
És kiírta
Nagybetűvel:
ÉN LAKOM ITT,
DARÁZS BALÁZS!
Így hát újra ,
Így hát újra
- teli lett a
darázs-garázs!

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Huh! Remélem nincs a közeledben darázsfészek ? Nem kívánom, mert nem a legkedvesebb szomszédok ezek a bogarak. Ha csak véletlenül tévedtek oda a trombitavirágra, akkor viszont nagyon ügyes vagy, hogy így "elkaptad" őket !

kyba írta...

Tele van velük a padlás, de különössen nem sokat zavarnak. Pl tavaj beköltöztek a postaládába, onnan locsolóval ( füstöltem ) ill vizeztem ki a fészküket.
Tisztában vagyok a csípésük és esetleges allergiás puffadást okozó következménnyel.
Óvatos vagyok velük.