2010. október 5., kedd

..."köd előttem, köd mögöttem,..."



Szabó Lőrinc: Szél hozott, szél visz el
Köd előttem, köd mögöttem,
isten tudja, honnan jöttem,
szél hozott, szél visz el,
minek kérdjem: mért visz el?

Sose néztem, merre jártam,
a felhőknek kiabáltam,
erdő jött: jaj, be szép! -
megcibáltam üstökét.

Jött az erdő: nekivágtam,
a bozótban őzet láttam,
kergettem, ott maradt,
cirógattam, elszaladt.

Ha elszaladt, hadd szaladjon,
csak szeretőm megmaradjon,
szeretőm: a titok,
ő se tudja, ki vagyok.

Isten tudja, honnan jöttem,
köd előttem, köd mögöttem,
szél hozott, szél visz el,
bolond kérdi, mért visz el?

1923

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Koncz Zsuzsával szeretem

Névtelen írta...

(szerda)
Írtál @Exit blogjába (kiállítás látogatása a "fiatalság" (?) részéről - ilyesmik.)
Írom ide, - "tippként!" - ( bár rátok nem vonatkozik!- pécsi "kitaláció" )
... (na, a linket nem írtam fel!) valami ilyesmi a címe :
(Googleba írva)
Ez a KUKA divat - (BIOKOM felhívás) -
Hát... (esetleg) említsd meg (?) ... helyi "döntéshozóknak" (?) :-) :-)