2010. október 13., szerda

Meglátogattak...

szeptemberben. Több kevesebb sikerrel készítettem egy pár képet, megörökítve látogatásuk pillanatát.
Pl.: tölgyfaszendert nappali fényben szinte mozdulatlan álomban találtam, jól tűrte a kemény lapra terelést és az asztalra helyezést, majd a fotózást.




Tölgyfaszender ( Maruba quercus )


Őt, sajnos nem ismerem, de talán a boglárka lepkék családjába tartozó

Aranyosfodorka megtalálta, a neve:itt


Teraszon lepkeszárny nyitogató show-t láthattam amit a c-betűs lepke rendezett.







C-betűs lepke
c-betűs lepke innen

Csengő szól: gingalló,
röppenj már pillangó!
Pillangó messze jár,
volt-nincs nyár, vége már.
Züm-züm-züm, zúg a szél,
táncol a falevél,
züm-züm-züm, ez a szél!
Egy reggel itt a tél.

( Csukás István )

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát... "látogatásról" én is tudnék miket mondani!
kedden : az elektromos kapu szerelője... postás egy csomaggal = a szomszédnak 8de vegyem át én...) - szerda : a gázszerelőt várom (most) - hagyján ! - hajnalban kutyasz**-ba léptem ( járdán, boltból hazafelé) - majd látom : kis kertünkben a macska is járt... csütörtök ...(ki tudja...) péntek : közeli hozzátartozók látogatása...
(pár dolgot kihagytam- szándékosan - nem publikus...) Levél várása ...
(csekkel- rendőrségtől...) -
Majd kifelejtettem,- lepkénk az (valahogy) nincs... de az "ereszcsatorna" alól - kezdenek a darazsak (!) beköltözni a müa.redőny tokjába... majd onnan be a szobába...
OK ! - vagy az üres sörösüvegre jönnének ?... ( jó kérdés...)

aranyos fodorka írta...

Szuper képek ! Nagyon ügyes vagy! Én már csak tudom, milyen nehéz lepkét fotózni ! :-)
A kérdéses lepke:
Árvácska gyöngyházlepke
(szerintem)

kyba írta...

@x egyik jobb látogató mint a másik.
A drága levél tartalmát sem irigylem, mert bizonyára gyorshajtás csekkéről értesítenek, de ha mégsem akkor talán a reggeli kutya...-ba lépés szerencsét hozott.
A darazsak nálunk is húzódoznak a tető alá.
Aranyosfodorka köszönöm a linket, szerintem jó az azonosítás. Tegnap reggel nagyon sok időm elment a keresgélésre, de nem akadtam rá.
Szép napot mindenkinek!