2010. október 2., szombat

Kreatív blogger díj



A kitüntető díjat: exit-től kaptam

A díj szabályai:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomba.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

skorpiocska aki nagyon sokat segített a nyári Péntek Esti Korzó rendezvényén.

papír mániáminnen sem a hiányozhat a kitüntető cím, remélve, hogy sokkal aktívabb lesz ez az oldal....:-))))

Kalex akinek a blogját régóta ki-bejáróként olvasom, gyönyörködöm a szebbnél-szebb sk. alkotta munkáiban.

hendimedinagy mestere és tudója a nemezelésnek.

Nagyon sokan megérdemelnék ezt a kreatív blogger díjat, de úgy látom ,hogy a legtöbbnek az oldalán már megtalálható. Nem kívánom viszontlátni, a gyűjtött bogger díjat, mint egy feldíszített karácsonyfát, nehezítve az oldal betöltését.
Ez a magánvéleményem és nincs kizárva, ha tévedek.


Magamról 7-et:

1. Optimista vagyok.

2. Nagy bögréből iszom a reggeli hosszúra főzött tejeskávém...

3. Szeretem a humort, a nevetést, a kacajt...

4. Környezetem tele virággal, madárcsicsergéssel...,tehát a természetimádók közé sorolom magam.

5. Hiszem, hogy a játék, játékosság, játékkészítés nem korhoz kötött...

6. " Nekem a kérés nagy szégyen, adjon úgy is ha nem kérem " életfilozófiám Nagy László után szabadon.

7.Vágyam, csak annyi, hogy az unokám még sokáig így kezdje a mondandóját. " Mama képzeld el..."és Én valóban képzelhessem.

3 megjegyzés:

Kalex © írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám a díj tovább adásánál!
Kellemes alkotós napokat!
Üdv., Kalex

Névtelen írta...

(hétfő)
Bocs'- remélve, hogy az "ünneplés" az nem tart sokáig ? -
Nincs valami "kitétele" annak, hogy a "nyerteseknek" aztán "bizonyítaniuk" kell(ene) !
[ Viccnek szánva ?... ] :-)

Móni írta...

Köszönöm szépen, igazán kedves, hogy gondoltál rám, és egy kicsit zavarban is vagyok a dicsétettől...
Gratulálok én is neked, és mostantól követem ám, hogy mit írsz :).
A díjat most nem fogomn továbbadni, mert már többször is megkaptam.