2010. augusztus 16., hétfő

Ghymes együttes...

koncerten voltam tegnap este. A népzenei dallamokra épülő világi-, örömzene az élő muzsika varázsa felejthetetlen élményt nyújtott.

„A "Ghymes zene" magyar, valamint közép- és kelet európai népzenei gyökereken táplálkozik. Ars poeticája a muzsika egyetemessége. Zenéjük azt keresi, hogy miben hasonlítanak az emberek egymáshoz s nem azt, hogy miben különböznek.

A magyar és török nem csak zeneileg fonódott egymásba százötven év alatt. Hagytak is, vittek is mindent.


itt







4 megjegyzés:

Gvendolin írta...

Kedves Kisbatíz!

Köszönöm a szép napot, azt hogy megtanultam Veled nemezelni.

És köszönöm a Babarózsát.

Gvendolin írta...

Itt küldöm a linket, amiről beszéltem, a gyönyörű nemeztakaróról és a csapatépítésről.

http://balasko-nemez.blogspot.com/2010/08/bekatabor-csapatepito-workshop-workshop.html

Gvendolin

Névtelen írta...

(Bocs' "telelihegtem" a netet azzal, hogy Konrad Lorenz: A civilizált emberiség 8 halálos bűne c. könyv(ecsk)ét olvastam... (de arról majd máskor)-
Itt van viszont egy "olyasmi", amit még nem "kürtöltem szét!" -
BÚÉK ! (nektek)

Névtelen írta...

(2.) Elnézést ! - "félreértés" ne essék ! - csak valamilyen (?) génekben öröklődött (?) adottság miatt (?).... "segítenék" (?) @Gvendolinnak
Benne a csapatépítő tábor/jobb old.
Más : bár bizonyára tudjátok (?) - hamarosan várható (?) @Aranyosf. "beszámolója" is ! (...) felkészülni ! )