2010. augusztus 11., szerda

Te is látod amit én látok?

Igen, ez a látvány fogad minden reggel, de most segíteni fog ez a csodás trombitafolyondár, amit ültettem. Igen lehet mondani erre a növényre, agresszív, pusztíthatatlan.
Én bevállalom, mert inkább nézem gyönyörű virágzatát és felvállalom metszését, gondozását abban a reményben, meghálálja és változtat eme gyönyörű látképen.






Trombitafolyondár, a gyorsasági bajnok
Szerző: Bényei Zoltánné

Rászolgált erre a jelzőre, hiszen igen szaporán nő, s képes rövid időn belül benőni környezetét, ami nem baj, ugyanis egy rendkívül dekoratív növényről van szó.
Folytatás

itt
____________________________________________________________________________________
Hétvégén agyagoztunk az unokámmal, nagyon jól megdögönyözte az anyagot, használta a különböző lapító eszközöket és a tenyerét. A gömbölyítés technikát gyakoroltuk ami több-kevesebb sikerrel végződött, így meg kért segítsek neki két figurát készíteni amit pálcára téve megtáncoltat. Így sikeredett!





3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

De ugye a trombitavirágot nem cserépben akarod tartani ?? A mostani állapothoz ugyan kielégítő, de ha be akarod vele futtatni a jelzett ház-sarkot, akkor annak a tőnek földban a helye.
Az agyagfigurák aranyosak, ügyesek vagytok !

Névtelen írta...

Végre, eljutottam ide is.
A cserepet én is kicsit kicsinek érzem,- bár tartottam több éven át vadszőlőt cserépben (III.emeleten)- igaz, feolyamatosan és sokat "tápszereztem". (műtrágya)
*********************************
Én inkább attól tartok, hogy télen el fog fagyni ! (a cserépben) nekem már 4 különböző virágom pusztult el azért, mert kb. (ekkora)cserépben télen elfagyott!
Más :
Tippek

Névtelen írta...

Cikkben : angyaltrombita (?) magját csiszolóvászonnal dörzsölni (?) vagy valami ilyesmi.