2010. augusztus 26., csütörtök

Híd, mint mozgó vizuális élmény...

hétvégi kirándulásunk a Velencei tóra, a Duna-Pentelei hídon keresztül vezetett.
Mozgó autóból fotóztam, amit még eddig nem volt módomba kipróbálni. Gondoltam lesz amilyen lesz, én ezt az élményt megörökítem. Nem csalódtam, mert ahogy visszanéztem, ha nem is tökéletesen ,de az autó sebességét az egyre közeledő és távolodó híd térbeli változásait, esztétikai és vizuális élményét visszaadta. A fotók így sikeredtek, mert a kocsi ablaka nem volt tökéletesen tiszta.














Pentelei híd

a végére egy Weöres Sándor vers

ÉPÍTŐK
Szív dobban,
Szív dobban,
Kalapács koppan, tűz lobban.
Feszül az új híd, dörög az új gyár,
Virul az ország, újra él már!
Még-szebben,
Még-jobban
Kalapács koppan, szív dobban.

Hej, rajta,
Hej, rajta,
Kezet ád új híd két partja!
Lobog a zászló, repül az ének,
Szivek a légben összeérnek.
Mély víznek
Két partja,
Nagy erős vashíd döng rajta.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bocs' dehogy akarnék én ebbe a témába (is) "belerondítani!" - persze, hogy csak halványan emlékeztem arra, hogy milyen "problémák" voltak/vannak ezzel kapcsolatosan. ( kb. áll a híd (2007 ?) -és közelében "semmibe vezető" utak... vagy azok tervei... (M8) - [ na, de reménykedjünk, hogy előbb-utóbb ez is ki lesz vizsgálva!- és ne bonyolítsam!]
Mert "lesz itt rend!" - (érdekes, hogy erről nem nagyon születnek versek ?...)
Magánjellegű : a társaságodban lévőket nem "zavarja" a fotózásod ?- mert az "enyémek" eléggé rendesen "helyretettek"... aztán kissé visszafogtam magam. :-)

kyba írta...

Nem sűrűn megyek velük kirándulni, de eddig még nem szóltak.
Lehet, hogy beletörődtek vagy nem vettem észre hogy zavarná őket.:-))))

Névtelen írta...

Nem tudom, hogy vagytok vele ?... "egymás" blogjaiba belenéztek ? - stb.
Nincs időm mindenkit "értesíteni"... de pl. ilyesmi :
Tanévkezdés
Na, ennyit most.
(Együttérzésem! - írtam valaki ... blogjába )

Névtelen írta...

savanyúcukor !
tanévkezdés
( Fotós téma - írom majd valahova... a gólyákkal kapcsolatosan ! )
Türelem...
:-)

Névtelen írta...

No comment !
Jöjjenek a gólyák ! itt a hír :
Gólyák téma
Javaslat : kicsit kattintgatni tovább,- és belenézni más honlapokba - stb. ( fotózhatsz, ha van gólya kises környezetedben)
******************************
Talán így működik...
Tanévkezdés
**************************