2009. augusztus 16., vasárnap

Az angol humor...

szakértői a L'art Pour L'art társulat kellemes , mosolyt fakasztó, sőt röhögtető estét szereztek '4-én este a szabadtéri színpadon. A társulat 1986-ban alakult, jelenlegi tagjai Dolák-Saly Róbert, Laár András, pethő Zsolt és Szászi Móni- nemcsak előadók, hanem mindannyian írók is.
Dolák-Saly Róbert tudományszerető, szkeptikus világszemlélete, Laár András idealista, biddhista alapokon nyugvó életfelfogása, Pethő Zsolt pacifizmusa ( szelid bája ), és Szászi Móni humanista, kiváló közösségi szelleme különleges egységgé formálódik munkáik során. Derűs, vidám estét töltöttem el velük, felidézve a Tv szerepükről híressé vált Boborjánt, Margitot, Evetkét, "-ez nooormálist -"
A teljesen ismeretlen új jelenetek és dalok a "szájfeltő" Roch zenészről vagy az "izomember" Bunkó vagyok című dalra gondolva, még mindig elfog a nevetés!
Jó volt!
Egy pár fotót készítettem, de rám szóltak nem lehet vakut használni...így hát abbahagytam...






Nincsenek megjegyzések: