2009. augusztus 9., vasárnap

Rekordot fújt a Buborékember

Egy profi szappanbuborék-fújó különleges világrekordot állított fel!


A 37 éves Sam Heath, művésznevén „Samsam, a Buborékember" kamaszkora óta szenvedélyesen rajong a szappan habjából keletkező, átlátszó, lebegő gömböcskékért. A minap Londonban egy gigantikus buborék előállításával sikerült felállítania a szabadon-lebegő legnagyobb szappanbuborék világrekordját.


Az eddigi rekordot 2005-ben állították fel Minnesotában, az a buborék 105,4 köbláb (2,98 köbméter) térfogatú volt, a magát buborékológusnak nevező Samsam londoni mutatványa során 20 lábszor 5 lábszor 5 láb méretű, azaz 500 köbláb (14,1 köbméter) térfogatú buborékot fújt.




Az általa kikevert, titkos összetevőkből nyert alapanyagon 20 éven át megszállottként dolgozott. Az ezerszínű, gigantikus buborék megalkotásához mindössze két pálcát, és egy közéjük erősített kötéldarabot használ.




2007-ben ötven ember köré fújt buborékot, egy évvel később hatvanhat buborékot fújt egy óriásbuborékba.
ize.hu-ról
http://www.youtube.com/watch?v=mInRokhhqu0

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Gyönyörű ! Nem szégyellem bevallani, nekem még ma is van egy olyan modernebb buborékfújós dobozkám. Örök életemben szerettem a buborékokat.Könnyedségük és színorgiájuk elvarázsol.

@ x >>> írta...

Na, igen ! Ne "firtassam", hogy ehhez ( meg a sok műsorához ) kb. mennyi ivóvizet pazarol el... :-) :-) Ha nem is épp' őt (?) - tv. volt látható - valóban "látványos", amikor pl. dohányfüsttel tölti tele a buborékot,- ill az, amikor a "nagy" buborékot teletölti sok -kisebb-buborékkal !
Na, majd az "unokáknak" ezzel lehet "színesíteni" a házi programot ! :-) :-)

Névtelen írta...

Én éppen a buborékokkal lettem egy kémiai versenyen második.Én is isok szerrel próbálkoztam,többféle képpen lehet buborékot fújni.Amikor elkezdtem előtte azt gondoltam,hogy csak agyféleképpen lehet buborélot fújni,de a végére rájöttem,hogy nem is olyan könnyű ezt csinálni.