2010. április 26., hétfő

Heuréka...

kiáltanám, ha nem lenne az örömbe üröm. Elkészült az első panoráma képem, amit Exit@ segítségével " szájbarágós leírása" szerint készítettem. Ezúton is köszönöm Neki !!!!
A hiba az én készülékemben volt, a képnek a felét láthatjuk, mert olyan béna voltam, hogy egyszerre nem tudtam bemásolni a 28 db-ból álló sorozatot csak 20-at. Mikor az egérrel rákattintottam akkor a sorok elhelyezkedése miatt ennyi sikeredett. Bénáskodtam vele, de nem adom fel. Megpróbálom megint. A lényeg ,az Autostitch működik.

Ime a félig sikeredett táj fotó...


2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Megálla zész !!!!!! Hogy Te milyen ügyes és bátor vagy ! Én elmentettem ugyan Exit jótanácsait, de még nem jutott eszembe próbálkozni, igaz, amerre mostanság jártam, annyira nem kínálkozott panorámafotózásra a táj. Szóval gratula ! csak így tovább - a kép - még ilyen "félresikerülten" is - nagyon szép szerintem.

Ábrahám Exit Béla írta...

Első panorámaképnek egész jó! :-)
Látom, szignóztad is! :-)
A képek kijelölése történhet úgy, hogy az első képet kijelölöd, majd a Shift gombot (üres felfelé mutató nyíl) nyomva tartva kiválasztod az utolsó képet is. Ha nem egymást követik a képek, akkor javaslom a CTRL gombot nyomva tartani a kijelölés során és akkor az egérrel egyesével kiválaszthatod a kívánt képeket.