2010. április 27., kedd

Horgonyt fel....

-mondta vasárnap délelőtt egy kis csapat, akik a Ráckeve fórum tagjai közül úgy döntött, közösen felmérik milyen lehetőség van a helyi látványosságok megtekintésére,a vízi járművek segítségével.
Az elképzelés egy olyan lehetőség ami még eddig nem működött mint pl. a vízi úton való közlekedés szolgáltatása ( vízi taxi ).Főleg piaci napokon és hétvégén. Csatlakoztam hozzájuk és az alábbi élmény képeket készítettem. ( a minőség néhol nem a legjobb, mert elfelejtettem beállítani a gépet a mozgó állásra.)






















2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Nem vagyok a "víz embere" - de néha irigykedem azokra, akik víz közelében laknak. Hátrányai mellett igencsak vannak előnyei is. Jó, hogy elmentél és jó, hogy fotóztál !

Névtelen írta...

Csak tudnám, hogy miért nem ilyen szép a Duna vize kb. Bajánál vagy Mohácsnál ?
Mint retro keresztrejtvényfejtő, - (már nem csinálom) remélem mindenki "vágja," hogy a horgony = ANKER (?) - és bár nem vagyok szakember, a fotón látható horgony = Bruce horgony ? :-)
Víz mellett lakni ?- hát... még egy csónakot fenntartani/üzemeltetni sem 2 fillér !- és pl. a kishajó vezetői vizsgáról (?) meg szót sem. Eléggé macerás dolgok!
A képek jók! - (remélem a "kikötői kocsmákba" is betértetek!) (...)