2009. május 22., péntek

Pipacs a végtelennek tűnő határban...

Olyan szerencsés vagyok, 10 perc kerekezés után kint lehetek a szántóföldeken. Láttam a sárguló repcét két héttel ezelőtt bodzagyűjtés közben. Most visszatértem ez a látvány fogadott.

Magányos pipacs a végtelen zöldben...

Sk.fotó
Ezt a kis verset találtam, ide másoltam dinipapa utólagos engedelmével a Napvilág írók klubjának oldaláról.

Szerző: dinipapa
Pipacs
Pusztában pirosló pipacsok
Hozhatnak holnapot
Virág vár valahol
Kívánd kezedbe kapni
Tedd tündér tavába
Feledés félhomály falára
Igaz ígéret inog

A pipacsok szirma csak Érted ragyog...
A mezők kaszált illata
Lombját bűvöli a hársfa édes illata
Kis szívedben, édes dal születik
Mesét mesél, és köszön a gyermekkor
Hiszed-e, hogy még vár Valaki, valahol?
Hiszem..mert elment az eszem...

Most épp oda megyek, mert ez kell..nekem.
Eljöttél?....akkor Veled teszem...

Ni-ni valaki lakik a pipacs lakásban!


Sk.fotó

Nincsenek megjegyzések: