2009. május 14., csütörtök

Verébcsalád...

Vasárnap füvet szerettem volna vágni,de ahogy készülődtem :
- Valami kukucskál, megbújik a fűcsomók mögül !



-Ni-ni egy kisveréb!



Közeledtem a gyenge kismadár felé,látszólag kissé kotyagosnak bizonyult, elszédülhetett a földre érés közben. Föntről veréb mama repdesésére lettem figyelmes, majd a ház ereszcsatornájáról figyelt.



Azt várta, hogy elmenjek a helyszínről, hangjával és időnként vissza-visszatérő szálldosásával keringet a kisveréb fióka körül.



Sikerűlt az ablak párkányra csalogatnia és lehet hogy közben etette is...



Ez alatt a verébpapa méltósággal figyelt a kábelvezetékről és hangos jelzéseket adott ahogy közeledtem.



Ezen a felvételen a közelítést próbáltam ki kb. 15 méterre volt tőlem a verébpapa.
Így sikerült!
A történet hogyan végződött? Rátok bízom. Mire hazaértem a kisveréb már nem volt ott.

1 megjegyzés:

amari írta...

Remélem "jól" végződött a történet ! /és nem egy macska szempontjából/
Az én kisrigóm sorsára nem merek a menhelyen rákérdezni...