2009. május 14., csütörtök

Virágos kisvárosért pályázat...

Múlt hét szombatra (jelentkezés alapján) elhoztam a virágpalántákat. 40.-Ft/db, sajnos 10 db vinca nevű növényt nem tudtak adni, pedig szívesen megismerkedtem volna vele. Tehát 40 db ára 1.600.-Ft, 50%-kal olcsóbb.



A pistikét most ládába ültettem, mert az a tapasztalatom, hogy nagyon dúsan virágzik és igénytelen kivéve azt, hogy szereti a vizet. Vettem még hozzá fehéret is,( szerdán a piacon 90.-Ft/db )így most tarka lesz.



Szőlő virágból ( begónia ) is 10-et kértem csak fehér volt.



Bizony a futó muskátlik 350-380 Ft/ db arra én nagyon sajnálom a pénzt. Múlt évben sikerült 10 db-os kis növendéket vennem azt nevelgettem. Szépen virított egész nyáron, abból sikerült két ládára valót átteleltetni.
Most így néz ki.

1 megjegyzés:

amari írta...

Nagyon szépek - főleg az áruk ! Nálunk a begónia, pistike és társai 120-150 Ft-ba kerültek a piacon. Futó muskátlim az átteletetési gondok miatt nekem sose volt, de azért Te szerencsés vagy, hogy ilyen szépek maradtak.