2009. október 26., hétfő

Palya Bea

Tegnap este egy francia filmet néztem a TranSzylvánia címmel a Mtv-n. Érdekes, igazi művész film volt. Megosztó véleményekkel illették, de nem vagyunk egyformák. Engem érdekel olyan emberek életfelfogása amely eltér az enyémtől, de van benne közös is mint pl.: szeretet, bánat, emberi érzések, szenvedély...stb
Maradandó élményként fog visszatérni Paly Bea betétdala... Ő egy igazi kristály a palettánkon...Bizony! Büszkék lehetünk rá, mert eredetiségével kedvelt és elismert a nagyvilágban és szűk hazánkban. Én, Őrá szavaztam a PP-re.



Palya Bea - Tchiki tchiki (Transylvania)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha, nem írod... egyhamar meg nem néztem volna, ki is Palya Bea... bár pár hete (?) olvastam róla. OK! - jóslatom : nem fog nyerni ! - mert (szerintem)még csak 33 éves. (úgy emlékszem... pl. Koncz,Presser,Zorán,Sörényi voltak közel 60 évesek(?)- ill. Rost Andrea,Kocsis Zoltán,Kovács Kolos (ő pécsi volt, kb.1948-as)-
esetleg ezt :
Sok minden Palya Beáról
[Engem különösebben soha nem érdekel(t)-ki-mit ír(t) egy filmről.(könyvről - stb.)- értsd : kritika félét.- mellesleg én meg a múlt héten (?9 azt a 7 részes (?) Katalin cárnőről készült "valamit" néztem. Így aztán le is maradtam a "Vacsoracsatáról"... :-) :-) van ez így :-) :-)

Névtelen írta...

Bocs'- utólag vettem észre, hogy NEM "zeneművészet", hanem "népművészet és közművelődés" kategóriában nevezték. Így aztán tippelni sem mernék (ill. csak-csak "kisebbséghez" tartozik... stb.)
Minden előfordulhat...