2009. november 2., hétfő

Hulló őszi falevelek....

szépsége, sokfélesége, mindig az elmúlást a búcsút juttatja eszembe.Mint, minden elszakadás,a természetben is visszafordíthatatlanul bekövetkezik. Próbálom maradandó emlékként a látottakat, az ősz csodás színeit a hosszú téli napokra elraktározni és továbbéltetni . Leveleket gyűjtöttem, lepréseltem és képet készítettünk unokámmal együtt . Jó játék volt!


Radnóti Miklós Október

Hűvös arany szél lobog,
leülnek a vándorok.
Kamra mélyén egér rág,
aranylik fenn a faág.
Minden aranysárga itt,
csapzott sárga zászlait
eldobni még nem meri,
hát lengeti a tengeri.



Tarbay Ede Ősz -anyó

Kontyos-kendős Ősz-anyó
söpröget a kertben,
vörös-arany falevél
ripeg-ropog, zörren.

Reggel-este ruhát mos,
csupa gőz az erdő,
mosókonyha a világ,
a völgy mosóteknő.




1 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Nagyon ügyesek vagytok ! Igazán szépek ezek a leveles-képek. Pár évvel ezelőtt én is megszállottan készítettem préselt levelekből különféle kompozíciókat és ajándékoztam szeretteimnek. Aztán sajnos az idő múlásával a szép színük megfakul.Kár.