2009. november 11., szerda

Nagy Bandó András

(Deszk, 1947. nov. 12.– ): humorista, előadóművész. 1963–1975 között a Délmagyarország és a szegedi Egyetemi Lapok karikaturistája. 1975-től előadóművész, 1982-ben első díjat nyert a II. humorfesztiválon. 1982–84-ben a Mikroszkóp Színpadon lépett fel, azóta szabadfoglalkozású művész. 1989-től a Hócipő c. szatirikus lap munkatársa. Egyéni hangú, ötletdús, közkedvelt humorista-előadó
művész. Számait maga írja.
részlet a Magyar Színháztörténeti Lexikonból

Gyermekverseire voltam kíváncsi és kutakodásaim közben rátaláltam az alábbi Szalontüdő van! című kisfilmre ami Nagy Bandó András novellája alapján készült. Érdemes megnézni.


szalontüdő

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez aztán igen ! :-) :-)
[ csak tényközlés : szem.ismerősöm- jártam náluk (mellesleg Orfű) - sok minden ott a neten ! - pl. a faszobrai - és egyebek ) - érdemes megnézni, kinek van ideje. ( bár ma "dologtiltó nap!" :-) ) -
f Bocs' : viszont a szalontüdő "felemlegetéséért" egy fekete pont ! - (még jó,hogy nem kocsonyát írtál...) - :-)

Névtelen írta...

Most már csak ezeket :
N.Bandó honlapja
és van ez is :
N.Bandó
( szót sem, hogy mindketten "skorpiók" vagyunk...) -és régebben emlegettük pl. a medvehagymáról írt könyvét (is) - stb.

Névtelen írta...

Bocs' csak nem megijedni!
(Kb. fél éve beszéltem Bandóval, hogy meg van támadva a honlapja,- akkor köszönte,- és ígérte, intézkedik...) - sajnos, a másik linkem sem sikerült,- talán majd legközelebb. Bocs'

aranyos fodorka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
aranyos fodorka írta...

http://nagybandoandras.lap.hu

Ez a legteljesebb lap-gyűjtemény róla.
Én is kedvelem.
/Az előbb eltévesztettem a címet, azért töröltem./