2009. november 18., szerda

...nem térek magamhoz...

Amióta szembesültem azzal a ténnyel (?), hogy ilyen vizet iszunk mi Ráckevén!
Állítja a közeli településen lakó hölgy, aki biórezonancionális állapot felméréssel, reflexológiával, fitoterepeutával, bióenergetikával, őkonet hálózatvezetéssel foglalkozik.Elmondta ( nem láttam a víztisztítás müveletét ), hogy egy ügyes kis szerkezettel mindent kivonnak a vízből, még az ásványi anyagokat is majd később a szerkentyű visszaadagolja a szervezetünknek hasznos ásványi anyagokat és akkor kapjuk meg a sárgás színű ivóvizet ami aztán " Váljék egészségünkre !"



Erre én most mit mondjak, igen szkeptikusan fogadtam az információt! Nem tudom a gondolataimból száműzni azokat a feltevéseket amik foglalkoztatnak:
- mi van akkor ha tudom hogy a vizünket rendszeresen és átfogóan vizsgálja az ÁNTSZ, még a fürdőzésre használt nyílt vizet is jó minőségűnek értékelték.
-mi van akkor, ha én azt gyanítom, hogy megint rám akarnak sózni valami kütyüt, a jól bevált módszerrel: látványos bemutatással, megrémítve, bepalizva...
-mi van akkor, ha én ásványvizet iszom, megnyugtatásképp arra is érkezett válasz, az még rosszabb, mert annak még az eredeti helye is ismeretlen lehet ( ??? mit szólnának egyes nagymúltu cégek Pl.: Margitszigeti kristályvíz v. a Fonyódi ásványvíz )forgalmazói hitelrontásért.
-mi van akkor, ha az itt élők, kütyü megvásárlása nélkül is, valahogy egész véletlen jót isznak a vizünkből, még életben is maradnak a pénzük is a zsebben marad.Úgy gondolom én az utóbbiak táborát erősítem, akármilyen csúf és gusztustalan az a zöld lötty a pohárban.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem véletlen az a mondás, hogy "boldogok a lelki szegények ? " - (minek mindenről tudni ? (...) :-) Épp' tegnap küldtem el elég sok helyre egy ilyen szöveget,- (itt rövidítem) -
Tv-ben láttam, valamelyik... Discovery vagy ahhoz hasonló csatornán - többféle ásványvizet (nem magyart) "elpárologtattak" (?) forraltak, majd láthatóvá vált, hogy mi "minden" van benne - hogy mi lett a történet vége ?... hát azt már nem tudom. Egy biztos !- az nem hangzott el, hogy azt a "koszos maradékot" igyuk meg !
Bár,- belegondolva - ha pl. 1,5 literben ott a sok ásványi anyag (?) - akkor az egy pohárnyiban is kb. ugyanannyi marad! -(legfeljebb célszerűbb nem egyszerre meginni ?)
*******************************
Más : Pécs város majd összes forrásvizét ( szabadba folyó vizeket) bevizsgálta az ÁNTSZ,- szinte valamennyi fogyasztásra alkalmatlan ! (Persze, az emberek meg viszik, és néhányan "cuppogva" isszák! - és szerintük az az igazi víz ! Pécsett jó pár olyan ház van, ahol az ülepítők fala meg van fúrva (szándékkal lyukacsos) - így az ürülék/vizelet stb. mind a talajba szivárog... meg a forrásvízbe + kutak vizébe !- Hát, igya aki akarja !
*********************************
Lehet, hogy nem igazságos ?- de Pécsett annak alapján kell szennyvíz szippantást fizetni, hogy mennyi a havi vízfogyasztás ! - mert +az sem járja", hogy sokan a szennyvíztartályt fél évig - évig sem kell, hogy szippantassák... (Persze, mint minden más rendelet alól, itt is van (bizonyára) kibúvó. (kiskapu)

Névtelen írta...

Régi történetem : (magyar tv.-ben is mutatták) pl. a vízkőoldó szer (folyadék) - az ecet - és a Coca Cola közül a győztes lett = a Cola ! - kb. azonos mértékben vízköves csaptelepet a Cola marta le legjobban.
********************************
Ki ne feledjem : az ásványvizeken is ott a szavatossági idő (vajon ki nézi ?) - ha az otthoni vízcsapot ( melyből iszol is) - ritkábban használod (pl. elmégy nyaralni) - mindig folyasd ki !- a pangó vízben a "légionárus" (!) baktérium vagy mi - (Google) - és ne feledd a légkondicionálót sem ! ( ami a lakásban van) - ill. az autó légkondicionálóját mikor tisztították ?- (szerviz csinálja !) folytassam ?... :-) :-)

Névtelen írta...

Állítólag a legjobb (?) magyar ásványvíz a Szentkirályi - több külföldi díjat is kapott. Lásd hozzá : (tv.) honnan termelik ki,- ill. még egy templomot is építettek ott ?- pl. Szent Korona,- meg amit csak akarsz. (Igaz el is kérik az árát...)

aranyos fodorka írta...

Öreg vízügyes üzeni: Bizony bizony mondom nektek, nem tudjátok, hogy mit isztok !
Viszont: Valamiben csak meg kell halni...
Na, félre a tréfát...már ha ez az.
Tehát nekem a következők vannak:
1.a pincében egy elektromos árammal űködő vízkőtelenítő szerkentyű, mert Pécsett elég meszes a víz.
2.kicsit odébb, a vezeték egy mélyebb pontján, egy homokszűrő,
3. a fürdőszobában pedig van egy szénszűrőm van. Azt a vizet, amit iszom és amivel főzök, azt innen veszem. /A szűrőbetét 3 m3 víz szűrésére alkalmas, nekem elég ritkán kell cserélnem./
Hogy emiatt tovább fogok-e élni ? Azt nem tudom. De a lelkiismererem nyugodt, és nem szoktam ásványvizet sem venni.
A három kütyü együttesen nem kerül 50 ezerbe, a cserélendő szénszűrő 3000 körül van, én évente egyszer cserélem.

Névtelen írta...

Savanyúcukor !
Ez itt elkerülte figyelmemet !
"Szerencsémre" (...) a bejövő vízvezetékem (cső) olyan rövid (kicsi) hogy már az is nagy eredmény volt , hogy - utólag - (2006-ban!) sikerült egy saját vízórát beépíttetnem ! [ Ikerház ! - és értsd : "Közös lónak,túros a háta " - hitelesítés 6 évente... (saját költségen- eddig 2 x... )
Arról nincsenek adataim, hogy az elektromossággal működő víztisztítóknak mennyi lehet a fogyasztása ?- (áramdíj) -
És - szerintem - ahogy mindennek lehetnek/vannak "előnyei"... hát... ... más csak annak a mértékét lenne jó tudni !
Ki-ki döntse el maga, mit tart jónak ! :-) :-)

Névtelen írta...

Kimaradt :
Most már csak annyit, remélem "kisbatiz" nem "ezoterikus " (?) vizet ittál ?- oszt' kifeküdtél tőle ?.... :-) :-)

kyba írta...

Aranyos...-nak igen, ismerem ezt a házi víztisztítást. Ma már elképzelhetetlen egy új ház építésénél, szűrők és ülepítők nélkül
a rendszer kialakítása. Valóban nem drága és ami fő, hogy természetbarát megoldás.
@x-nek Ha nem is ezoterikus, de ártós, elvarázsolós olyan "vidámítós" "finom kell még" folyadékot ittam.
Komolyra fordítva a szót: meglepődtem a coca-colás témán!