2009. november 23., hétfő

Padláson talált cserépkályha...

díszíti Ráckevén a Keve Galéria egyik termét.



Amiről kiderült, hogy Zsolnay...sajnos ennyi az információ.( többet nem tudok )



Gyönyörű kidolgozás, tetején a befejezés, mint koronaék...



Teljes nagyságban, ferdeségéért én tehetek, a vízszintes beállítás nem volt pontos...




Jevtusenkó üzenete fogadja az idelátogatót az ajtóban.




Időszaki kortárs kiállításoknak ad helyet.



Ablakait korhű, stílusos kovácsolt vas díszíti



A fotók sk.készítés

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Épp' azon "morgolódom", hogy (napjainkban ?) Bp.-en van valamilyen Zsolnay kiállítás, melynek érdekessége lehet, (?)hogy magángyűjtőktől is állítottak ki tárgyakat ?- (amit nincs időm pontosítgatni most.)
Igen ! - (elég szép árak vannak a neten egy Zsolnay kályháért...) - hagyján,- mert pl. mennyi "csempét" is gyártottak (anno) - bizonyára sokan nem is tudták ( amikor leverték) hogy a Zsolnay csempe volt. ( Nekem - nem ma kezdődött !- egyre jobban "tele a hócipőm" a Zsolnay körüli herce-hurcával... ( persze, ez másokat ne befolyásoljon!) -

Névtelen írta...

(Nem vagyok "híve" a "szoborrongálásnak", ill. (pontosabban) "múltunk tárgyainak" eltüntetésében ! - bár épp' elegendő volt "csak" az elmúlt 20 évet figyelemmel kísérni... stb.)
Így aztán semmi gondom (nekem) azzal a Jevtusenkó "táblával" sem... ( kíváncsi is lennék, hogy egy mai fiatal tudja-e a HNF jelentét ?- vagy ezt-azt Jevtusenkóról ?- na, de nem az én kompetenciám !)

kyba írta...

Mármint a Hazafias Nép Frontra gondolsz?

aranyos fodorka írta...

Gyönyörű ! És nem a lokálpatrióta szól belőlem...Hát hasonlítsátok össze egy modern izével, felőlem lehet akár kandalló is, de modern, ami nélkülüöz minden díszt, színt. Biztos van, aki ezt giccsesnek tartja, de én el tudnám képzelni az életemet egy olyan lakásban, ahol a berendezések is hasonlók és természetesen a kályhát is elfogadnám oda :-)