2009. december 9., szerda

Ez ház! ...nem, ez mézesbáb...

Mindenki döntse el maga. Ígértem az összeállítást és díszítést, íme a folyamat a teljesség igénye nélkül.



Az összeállításhoz fogpiszkálót használtam


Az oldalait, amelyik egyenletlen volt egyenesre szabtam, hogy jól illeszkedjen.


A tető részt, régi hiányos "marokkó játék" pálcikával erősítettem, a hurkapálca alkalmasabb erre a célra, de az nem volt itthon.


Végül, a tojásfehérje porcukorral felverve lett a habarcs, amivel összeragasztottam.
Meleg szobában reggelre megszáradt.
A díszítést nylon zacskós, pici nyílást vágva, szintén felvert porcukros tojásfehérjével lehet folytatni.



Levágtam a pálcikák végét, jöhet a " motívum rajzolás " a pingáló asszonyok után szabadon!



"Evés közben jön meg az étvágy...", kettő ház arra az esetre ha statikailag már nem bírja és összedől az egyik akkor talán a másik kibírja karácsonyig.




Ez meg plussz ráadás a maradékokból



st.fotó

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bocs' ( könyörgöm!-meg ne sértődj!) fog ez menni ! :-)
Tipp: esetleg lyukat vágni a háztetőre...és mécsest tenni belülre ( a szobába) - esetleg még : napelemet a tetőre !

aranyos fodorka írta...

Tündériek ! Mennyi türelmed van, fantasztikus ! Én sokkal könnyebben feladom az ilyesmit, ezért nem is kísérletezem vele. Azt nem tudod, hogy a profik miképp ragasztják össze a házfalakat ? Én se tudom - de kell legyen valami jó kis trükkös megoldás rá !
A figurák nagyon aranyosak, különösen a kis mosolygós tündér./vagy angyal/

kyba írta...

@x-na jól van, értem én a tréfát. Talán a figyelmedbe ajánlanám a kémény hiányát, vagy úgy a "napelemek"-et alkalmazzuk. Végül is a XXI. sz-ban élünk. Az ilyen düledező viskóra inkább a kéményt terveztem, de féltem, hogy még az alatt is összedőlhet a tetőszerkezet, hiába hiányzik a statikus szakértelem.
Aranyos...-nak: Szerintem a profik szintén tojásfehérje és porcukor mázzal, csak sokkal ügyesebben, úgy hogy ne legyen kívülről látható.Viszont elég titokzatosak féltik a tudásuk, nehezen árulják el a titkukat.