2009. december 22., kedd

Ünnepi előkészületek...

a körülöttem lévő "nyugalommal", várakozással, feladatokkal.
Már itt az első jelentkező, aki nagyon várja a gondoskodást


Melegben szárad a csirízes fenyőtoboz, magokkal meghintve, a cinkéknek felfüggesztve, a rigóknak ágakra fektetve nyújt téli eleséget. Így nem zavarják egymást.
Még a macska sem!



A szárítás nagyon fontos, ha nem szárad rá a mag, amikor kiakasztom lemállik róla a csiríz és oda van a madár meglepetés!


Az én meglepetésem, hogy így sikeredett a diós-mákos beiglim. Mivel most sütöttem életemben másodszorra. Megkostoltam! Ehető!


Valami tartalmasat is kellene enni. A választás a lencsére esett, megerősítve azt a tényt, hogy aki sok lencsét eszik az szép lesz tőle, vagy ha hóban mosdik.
Nékem kozmetikus helyett a lencsére esett a választás, kétség kívül olcsóbb!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Meghitt karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok szeretettel.

Névtelen írta...

Az én észrevételem: nekem a fellógatott dolgok nem váltak be! Pl. ilyesmit mint a tobozod,- úgy raknám fel, hogy egy-két faágra állva(röpülve) tudnák csipegetni ! (?) - persze, ha neked működik, ám alkalmazzad úgy. Pécs (ma /kedd) max.+6C°- szinte alig volt madaram ma ! -( nem számítva a szomszéd (házi)galambjait!- azok bezabálták az összes magot!
**********************************
Lencse fotóhoz : nem túlzottan szerencsés a tányér színe ! - viszont más szempontból igazad van! - a kevésbé "jól mutató" színű tányérból kevesebbet eszik az ember! (nem én találtam ki!- olvastam valahol) -
Kimaradt : sütőtököt nem eszik a feketerigók ? (...)- vagy el vannak kényeztetve. ?-

aranyos fodorka írta...

Nagyon ügyes ötlet ezt a "tobozra-ragasztás" Nálam mióta a két macska "őrzi a házat" bizony szinte nincsenek madarak. Leszámítva a feketerigókat, akik a kerítésre meg a házfalra futtatott vadszőlő bogyóit eszik le, enyhén szólva is borzalmas "nyomokat" hagyva maguk után... :-)