2009. június 9., kedd

Kukucskálj bele, no mit látsz?

Aranyosfodorka blogjában olvastam a kalaidoszkópról. Annyira megörültem, a témának, elhatároztam megpróbálom az én "kukucskámból" megörökíteni a látottakat.
Ilyen vizuális kép tárult elém:











































Próbálkozásom eredménye technikailag hagy némi kifogásolni valót, de én inkább a játékosságra és a múltidézésre szántam ezeket a fotókat.

Erre a müanyag kaleidoszkópra a piaci turkálóban akadtam rá 300.-Ft volt az ára.


2 megjegyzés:

aranyosfodorka írta...

No, ez már valami új módi kaleidoszkóp. Én nem is láttam ilyent, csak azt a "hagyományost" ismerem. Mindenektől fügetlenül nagyon ügyes vagy, hogy egyáltalán akármilyen fotót is sikerült készítened ! Én nem biztos, hogy megkiséreltem volna, pedig hát valamit azért mégis csak visszaad a látványból.

* SZURIKÁTA * írta...

Bár "személyekre" szokták mondani ? = tudni kell elengedni (őket) - ill. amit "nem őriz meg az emlékezetem" - azt nem erőltetem - stb. OK ! - tényleg egy újabb "piros pont !" @ kisbatiz-nak ! ( Valaki blogjába írtam ?- állítólag 3 db. műanyag vonalzóból is össze lehet(ne) "gányolni" otthon... ( ill. ált.isk. 5. osztályos tananyag ) -
Más : "morfondíroztam" egy újabb napóra készítésen .... na, de boru(s)lt égbolt ?... kb. +21C°- lehet, hogy mindjárt esik, vagy szakad ? 8eső) - na, de minek riogassak "narancs jelzéssel !"... (...) Érted ? ...