2009. április 8., szerda

Madáreleség is kizöldelt...

Bekukkantottam a madáretetőbe, elfogyott a kisméretű mag, a napraforgó mag megmaradt.


A nagyobb méretű madarakra, rigókra gondoltam amikor a virágládába is szórtam a napraforgómagból, s a mag újra élni akar, a nap melegétől a jó esővíztől és attól ,hogy már madárkáim a földben a gilisztát és a már megjelenő bogarakat keresik.
Nekem velük már csak az a dolgom, hogy hallgassam a z éneküket és vizet adjak a kihelyezett cserépalátétbe, ahol ihatnak, a nagy melegben fürödhetnek


Nálam a kertet ezek a rigófajták népesítik be. Fenyőrigó és feketerigó...

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Sajnos a macskahad miatt nálunk nem szállnak le, csak a szomszéd portáról dalolásznak át.

amari írta...

Sajna, bizony ugyanez a helyzet nálunk is. Annyival vagyok szerencsésebb, hogy van egy régi fenyőtörzs, amire vadszőlőt futtattam, s abban azért el tudnak bújni, vagy akár kicsit még énekelni is tudnak a rigók.

@x írta...

Nem okoskodnék ! Madarak etetését már valamivel előbb be kellett volna fejezni ! - Na,én nem vagyok "elragadtatva" ! = mert visszajárnak a feketerigók és mindent "összesz**nak!" -
Viszont lassan lehet készülni! -és a madarak itatására is gondolni !
(bár elég macerás... vagy 3 éve próbálom, de nem akarnak inni...)

kyba írta...

@x igazad van, de én még csak most jutottam el az udvar rendezéséhez. Hétvégén hoztam fel a leandereket a pincéből. (akkor volt segítségem ) De láttam már az idén narancstermő leándert!!!
Irigykedtem is ! Azt gondoltam már megint el vagyok késve!

@ x írta...

Munkálatokkal azonnal leállni !
Üzenem a "hölgyeknek" : Goobleban megkeresni az összes "dologtiltó napot!" - ( esetleg kinyomtatni -és a konyhában kifüggeszteni! ) -
Lásd még Petőfi S. : Pató Pál úr c. versét - ( kedvencem ! ) -
P.s. : gondolom ffi.-aknak nem üzennék ! Mi amúgy is "tesszük a dolgunkat"!....